Tuesday, December 8, 2009

nama pd satu mata.

hah..hang nama apa???ahahaha...siapa kau??siapa aku???siapa aku di mata kau???siapa kau di mata aku???

mungkin cara memandang..cara kau menilai tidak sama dgn cara golongan aku menilai...mungkin kau sudah di didik dr kecil utk memandang sesorang dr sudut golongan2 kau....

"sumbody"...di mata kau..cuma yg bewarna mereka yg "sumbody"...orang2 spt aku yg warna nya monokrom..adalah "nobody"...

penilaian atas rupa paras...penilaian dr segi pemakaian...kerjaya...kemas tampan..berharta...punya rangkaian politik sumbang...itu mesti score A di mata kau...

kau di mata aku..kau kawan..aku tidak pernah memilih kawan..miskin..kaya...apa saja asalkan aku dan kau selesa berkawan...

itu cara kau menilai org..terpulanglah..asalkan kau ada matlamat utk menjadi "sumbody"..itu sudah bagus...

rangkaian2 lain yg bisa melambung kau naik ke langit..itu yg kau ada..dan aku tiada...itu sudah ada dr lahir kau dulu lagi...

latarbelakang cantik..warna2 menarik ...di hiasi simbol2 kemewahan...itu dunia kau..asalkan kau senang..aku tumpang gembira..

dunia aku..aku warna kan sendiri dgn kudrat yg ada...pemakaian ku ikut citarasa ku..bersesuaian dgn fulusku...jika rasa di hina utk melepak dgn ku...biar aku lepak sorang sambil menjerit "MACHAA..TEH TARIK SE!!!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...